Podávanie žiadosti k licenčným zmluvám v registri Úradu priemyselného vlastníctva SR
Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky
Popis služby
Služba umožňuje fyzickej osobe a právnickej osobe (ďalej „používateľ“) podať na úrad žiadosť o zápis, zmenu alebo ukončenie licenčnej, prípadne sublicenčnej zmluvy do registra pre oblasť patentov, európskych patentov s určením pre Slovenskú republiku, dodatkových ochranných osvedčení, úžitkových vzorov, dizajnov, ochranných známok. Licenčnou zmluvou sa poskytujú nadobúdateľovi oprávnenia na využívanie predmetu priemyselného práva. Žiadosť podáva úradu poskytovateľ alebo nadobúdateľ licencie. Elektronický formulár je koncipovaný spôsobom, ktorý prostredníctvom validácií a kontrol navádza používateľa na vyplnenie a uvedenie všetkých náležitostí, ktoré sú vyžadované legislatívou. Podaním žiadosti o zápis alebo ukončenie licenčnej, prípadne sublicenčnej zmluvy do registra úradu pre oblasť patentov, európskych patentov s určením pre Slovenskú republiku, dodatkových ochranných osvedčení, úžitkových vzorov, dizajnov, ochranných známok alebo žiadosti o zmenu licenčnej zmluvy pre oblasť ochranných známok vzniká poplatková povinnosť. Správny poplatok je splatný do 15 dní odo dňa doručenia výzvy úradu na jeho zaplatenie. Na použitie služby je potrebné sa prihlásiť autentifikátorom, napr. občianskym preukazom s elektronickým čipom (eID karta) a na odoslanie podania je vyžadované elektronické podpísanie kvalifikovaným elektronickým podpisom, kvalifikovanou elektronickou pečaťou alebo uznaným spôsobom autorizácie. Bez elektronického podpisu nie je možné odoslanie podania. Informácie o službe
Prejsť na službu