Pomoc
Riešenia vašich problémov s neúspešným prihlásením alebo podpisovaním nájdete rýchlo a jednoducho kliknutím na nižšie uvedené červené tlačidlo.
Predtým, ako sa obrátite na Ústredné kontaktné centrum
Odporúčame vám prečítať si informácie zverejnené v návodoch, videonávodoch, príručkách alebo najčastejšie sa vyskytujúcich otázkach, ktoré pre vás môžu byť užitočné v prípade, že si neviete poradiť so situáciou pri využívaní služieb alebo iných funkcionalít portálu.
Návody a postupy Zverejnené používateľské príručky, manuály a návody riešenia modelových situácií na portáli.
Otázky a odpovede Obsahujúce zoznam okruhov tém týkajúcich sa zverejňovaných informácií a k nim najčastejšie sa vyskytujúce otázky.
Na stiahnutie V tejto sekcii nájdete inštalačné prvky a ovládače potrebné pre správne fungovanie aplikácií na portáli.
Priama pomoc cez Ústredné kontaktné centrum
Ak sa vám aj napriek informáciám zverejneným v uvedených sekciách nepodarilo vašu situáciu vyriešiť, napíšte alebo zavolajte na Ústredné kontaktné centrum.
Kontaktný formulár (hlásenie problémov, pripomienok, otázok a podnetov)
Telefónne číslo: + 421 2 35 803 083
Operátori kontaktného centra sú vám k dispozícii počas pracovných dní,
v pondelok až piatok od 8.00 do 18.00 h a
v stredu od 8.00 do 21.00 h. Mimo uvedených časov a v dňoch pracovného pokoja je možné na hlásenie vašich problémov využiť
kontaktný formulár.