Ústredný portál verejnej správy

Pomoc

Riešenia vašich problémov s neúspešným prihlásením alebo podpisovaním nájdete rýchlo a jednoducho kliknutím na nižšie uvedené červené tlačidlo.

Prejsť na stránku technickej podpory

 

Predtým, ako sa obrátite na Ústredné kontaktné centrum

Odporúčame vám prečítať si informácie zverejnené v návodoch, videonávodoch, príručkách alebo najčastejšie sa vyskytujúcich otázkach, ktoré pre vás môžu byť užitočné v prípade, že si neviete poradiť so situáciou pri využívaní služieb alebo iných funkcionalít portálu.

Návody a postupy
Zverejnené používateľské príručky, manuály a návody riešenia modelových situácií na portáli.

Otázky a odpovede
Obsahujúce zoznam okruhov tém týkajúcich sa zverejňovaných informácií a k nim najčastejšie sa vyskytujúce otázky.

Na stiahnutie

V tejto sekcii nájdete inštalačné prvky a ovládače potrebné pre správne fungovanie aplikácií na portáli.

Priama pomoc cez Ústredné kontaktné centrum

Ak sa vám aj napriek informáciám zverejneným v uvedených sekciách nepodarilo vašu situáciu vyriešiť, napíšte alebo zavolajte na Ústredné kontaktné centrum.

Kontaktný formulár
(hlásenie problémov, pripomienok, otázok a podnetov)

Telefónne číslo: + 421 2 35 803 083

Operátori kontaktného centra sú vám k dispozícii počas pracovných dní, v pondelok až piatok od 8.00 do 18.00 h a v stredu od 8.00 do 21.00 h. Mimo uvedených časov a v dňoch pracovného pokoja je možné na hlásenie vašich problémov využiť kontaktný formulár.