Podávanie žiadosti o zápis zmeny a obnovy zápisu ochrannej známky v medzinárodnom registri
Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky
Popis služby
Služba umožňuje fyzickej osobe a právnickej osobe (ďalej „používateľ“) podať na úrad žiadosť o zápis, zápis zmeny a zápis ukončenia licenčnej alebo sublicenčnej zmluvy, žiadosť o zápis a zápis ukončenia záložného práva, žiadosť o zápis prevodu, žiadosť o zápis a zápis zmeny zástupcu a žiadosť o zápis zmeny údajov do medzinárodného registra Medzinárodného úradu Svetovej organizácie duševného vlastníctva (ďalej „medzinárodný register“). Služba umožňuje podať na úrad aj žiadosť o obnovu medzinárodného zápisu medzinárodnej ochrannej známky. Elektronický formulár je koncipovaný spôsobom, ktorý prostredníctvom validácií a kontrol navádza používateľa na vyplnenie a uvedenie všetkých náležitostí, ktoré sú vyžadované legislatívou. Podanie žiadosti o zápis zmeny a zápis ukončenia licenčnej zmluvy, žiadosti o zápis zmeny a zápis ukončenia sublicenčnej zmluvy, žiadosti o zápis a zápis ukončenia záložného práva, žiadosti o zápis a zápis zmeny zástupcu a žiadosti o zápis zmeny údajov do medzinárodného registra nie je podľa zákona NR SR č. 145/1995 Z. z. o správnych poplatkoch v znení neskorších predpisov na úrade spoplatnené. Podaním žiadosti o zápis licenčnej alebo sublicenčnej zmluvy, žiadosti o zápis prevodu do medzinárodného registra a žiadosti o obnovu medzinárodného zápisu medzinárodnej ochrannej známky na úrad vzniká poplatková povinnosť. Správny poplatok je splatný do 15 dní odo dňa doručenia výzvy úradu na jeho zaplatenie. Na použitie služby je potrebné sa prihlásiť autentifikátorom, napr. občianskym preukazom s elektronickým čipom (eID karta) a na odoslanie podania je vyžadované elektronické podpísanie kvalifikovaným elektronickým podpisom, kvalifikovanou elektronickou pečaťou alebo uznaným spôsobom autorizácie. Bez elektronického podpisu nie je možné odoslanie podania. Informácie o službe
Prejsť na službu