Najčastejšie vyskytujúce sa otázky a odpovede týkajúce sa návodov, služieb, využívania funkcií a modulov ústredného portálu slovensko.sk.
Zriadenie, aktivácia a využívanie elektronických schránok za účelom komunikácie s verejnou správou a návody pre prihlásenie sa do elektronických schránok.
Dostupné elektronické služby orgánov verejnej moci, povinné náležitosti elektronických podaní a dôležité informácie súvisiace s doručovaním správ.
Informácie týkajúce sa nového typu občianskeho preukazu, jeho vybavenia, účelu a využitia na prístup k elektronickým službám, aktivácie online eID funkcie, bezpečnostného osobného kódu, softvérového vybavenia a čítačiek čipových kariet vhodných k pripojeniu k počítaču.
Charakteristika a využitie kvalifikovaného elektronického podpisu v elektronickom svete.
Prihlásenie na portál, prehľad poskytovaných služieb, návody na riešenie problémov a požiadavky na operačné systémy a internetové prehliadače v súvislosti s využitím služieb portálu.
Platba kartou je najrýchlejším a najefektívnejším spôsobom ako zaplatiť správny alebo súdny poplatok v novom dizajne elektronických schránok za vybrané elektronické služby.
Identifikácia a autentifikácia pri automatizovanom prístupe k informačnému systému/elektronickej komunikácii, ktoré súvisia s výkonom verejnej moci alebo na účely automatizovaného prístupu a disponovania s elektronickou schránkou.
Dátum poslednej zmeny: 13. 11. 2020
Dátum zverejnenia: 4. 1. 2017