V tejto sekcii nájdete informácie, s ktorými sa podnikatelia najčastejšie stretávajú pri používaní ÚPVS, elektronických stránok a pri komunikácii s orgánmi verejnej moci.
Najčastejšie vyskytujúce sa otázky a odpovede týkajúce sa návodov, služieb, využívania funkcií a modulov ústredného portálu slovensko.sk.
Zriadenie, aktivácia a využívanie elektronických schránok za účelom komunikácie s verejnou správou a návody pre prihlásenie sa do elektronických schránok.
Informácie spojené s procesom povinnej aktivácie schránok právnických osôb a organizačných zložiek so sídlom v SR, ktorej dátum je stanovený na 1. 7. 2017.
Dostupné elektronické služby orgánov verejnej moci, povinné náležitosti elektronických podaní a dôležité informácie súvisiace s doručovaním správ.
Platba kartou je najrýchlejším a najefektívnejším spôsobom ako zaplatiť správny alebo súdny poplatok v novom dizajne elektronických schránok za vybrané elektronické služby.
Identifikácia a autentifikácia pri automatizovanom prístupe k informačnému systému/elektronickej komunikácii, ktoré súvisia s výkonom verejnej moci alebo na účely automatizovaného prístupu a disponovania s elektronickou schránkou.
Dátum poslednej zmeny: 13. 11. 2020
Dátum zverejnenia: 4. 1. 2017