Oblasť vzniknutého problému |
Vstupné informácie, kroky (požadované údaje) |
ZASTUPOVANIE |
|
Udelenie zákonného zastupovania |
- preveriť, či je štatutár uvedený aj v Registri právnických osôb (nie iba v Obchodnom registri SR)
- preveriť správnosť údajov zapísaných v Registri právnických osôb (rodné číslo, meno a priezvisko a pod.)
- IČO, rodné číslo a pod.
|
Udelenie iného ako zákonného zastupovania |
- obrázok (tzv. screen shot) chybovej hlášky, dátum a čas pokusu
- v popise uviesť rodné číslo/IČO, prípadne číslo elektronickej schránky (ak nie je súčasťou obrázka)
- ak je problém s listinnou žiadosťou, riešiť cez odbor administrácie aplikácií NASES
|
ELEKTRONICKÁ SCHRÁNKA |
|
Stavy elektronickej schránky |
Stav elektronickej schránky:
- "CREATED" - elektronická schránka je vytvorená, ešte sa do nej nikto neprihlásil
- "ACTIVE" - elektronická schránka je aktívna, od vytvorenia sa do nej už niekto prihlásil
- "DELIVERABLE" - elektronická schránka je aktivovaná na doručovanie
- "DISABLED" - elektronická schránka je zablokovaná
|
Problém s aktiváciou elektronickej schránky |
- preveriť, či aktiváciu vykonáva osoba so zákonným zastupovaním
- uviesť číslo elektronickej schránky
|
ÚPRAVA IDENTITY |
|
Zmena/úprava názvu spoločnosti/mena fyzickej osoby |
- uviesť pôvodný názov/meno a priezvisko
- uviesť požadovaný názov/meno a priezvisko
|
Zmena/úprava adresy |
- požadoavaná nová adresa
- orientačné/súpisné číslo
- PSČ
- celý popis mesta
- identifikátor mesta
- celý popis okresu
- identifikátorokresu
|
PRIHLÁSENIE |
|
Problém s prihlásením CUDZINCA |
- dodať poradové číslo osoby (PČO)
- obrázok (tzv. screen shot) chybovej hlášky, dátum a čas pokusu
- vypísať do popisu rodné číslo/IČO, prípadne číslo elektronickje schránky (ak nie je súčasťou obrázka)
|
Všeobecne problém s prihlásením |
- rovnako ako v prípade problému s prihlásením cudzinca (viď riadok vyššie)
|
INCIDENTY EDESK |
|
Všeobecne by mal každý incident obsahovať |
- číslo elektronickej schránky v tvare E00XXXXX...
- obrázok (tzv. screen shot s viditeľným časom a dátumom, kedy sa problém prejavil - urýchľuje identifikáciu, prehľadávanie logov a či občan používa starú alebo novú verziu elektronickej schránky)
- popis, o čo sa konkrétne občan snažil, keď sa u neho chyba prejavila
|
POP3/IMAP |
|
|
- uviesť všeobecné informácie popísané vyššie v INCIDENTY EDESK
- obrázok (tzv. screen shot) s nastaveniami POP3/IMAP
- verzia e-mailového klienta
|
PROBLÉM S KONKRÉTNOU SPRÁVOU |
|
|
- identifikátor správy (MessageId), prípadne priložiť súbor .zip so stiahnutou správou (názov .zip=Message Id)
- dátum a čas doručenia/odoslania
|
OPRÁVNENIA V EDESK |
|
Ak sa niečo v eDESKu nezobrazuje tak, ako by sa malo (napr. oprávnenia na priečinky) |
- URI identity, u ktorej sa problém objavil ( príklad URI právnickej osoby ico://sk/12345678, fyzickej osoby rc://sk/12345678)
|
NOTIFIKÁCIE |
|
|
- znenie celej notifikácie
- dátum a čas doručenia
- typ notifikácie (SMS, e-mail)
|
FORMULÁR (KONŠTRUKTOR PODANÍ) |
|
|
- názov formulára, s ktorým sa snažil občan pracovať, prípadne ak je to možné, konkrétny indentifikátor formulára
|
PLATBA KARTOU |
|
|
- correlation ID (identifikačné číslo súvisiacich správ)
- variabilný symbol platby
|
NEDORUČENÉ PODANIE |
|
|
- číslo elektronickej schránky v tvare E00xxxxxxxxx
- dátum a čas podania
- identifikátor správy (MessageId), prípadne priložiť súbor .zip so stiahnutou správou (názov .zip=Message Id)
|
D.SUITE (INŠTALÁCIA, PODPISOVANIE) |
|
Najskôr je potrebné vyskúšať všetky základné možnosti (odinštalovanie, nainštalovanie novej verzie, reštart počítača, prehliadača a pod.) |
- obrázok (tzv. screen shot) chybnej hlášky, kde bude viditeľný dátum a čas pokusu
- v prípade neúspešnej inštalácie rozšírené logovanie podľa postupu
|