Modernizácia Ústredného Kontaktného Centra
Ústredné kontaktné centrum (ďalej „ÚKC“) predstavuje základný centrálny prístupový a komunikačný komponent medzi verejnosťou, orgánmi verejnej moci a budovaným integrovaným informačným systémom verejnej správy. ÚKC funguje od 15. novembra 2013 a jeho efektívne vyškolení operátori na dennej báze poskytujú poradenstvo, pomoc pre občanov, podnikateľov a orgány verejnej moci, ktoré využívajú www.slovensko.sk, elektronické schránky a elektronické služby. ÚKC je špecializovaný, jednoducho prístupný komunikačný bod bez nutnosti priameho – osobného kontaktu so subjektom verejnej správy, formou telekomunikačnej techniky – telefón, email, kontaktný formulár alebo nahlasovanie problémov so správou.
Cieľom projektu “Modernizácia Ústredného kontaktného centra” bola modernizácia súčasného softvérového vybavenia, tak aby poskytovalo funkcionalitu moderných kontaktných centier a bolo na kvalitnej, dostatočne mohutnej a bezpečnej informačno-komunikačnej infraštruktúre s využitím kvalitných ľudských zdrojov.
Realizácia projektu Modernizácie ústredného kontaktného centra prispela k vytvoreniu procesne efektívnejšej, výkonnejšej verejnej správy s cieľom dosiahnuť spokojného koncového užívateľa, odbremeneného pracovníka ÚKC, ktorý má poskytnuté efektívne nástroje na kvalitnejší výkon svojej práce. Pracovníkmi ÚKC koncovému užívateľovi bude poskytované aktuálne spektrum informácií s možnosťou cieleného rozširovania v závislosti s rozvojom e-služieb verejnej správy. ÚKC zároveň slúžiť aj ako podporný kanál pre ďalšie spopularizovanie procesu budovania informačných technológií verejnej správy. Realizácia tohto projektu priniesla zjednodušenie takmer všetkých životných situácií pre koncových používateľov elektronických služieb, pretože ÚKC poskytuje všeobecnú podporu pre všetky služby poskytované portálom slovensko.sk.
Efektívnejším poskytovaním informácií sa ako nepriamy efekt predpokladá zvýšenie spokojnosti verejnosti s riešením problematiky približovania sa verejnej správy občanovi.
Aktuálny stav
V decembri 2023 bol projekt ukončený.
O projekte
Identifikácia projektu
Názov projektu
Modernizácia Ústredného Kontaktného Centra
Operačný program
Operačný program Integrovaná infraštruktúra
Prijímateľ
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby, Kollárova 8, 917 02 Trnava
Akronym
MÚKC
Kód Projektu
ITMS 2014+
Výzva
OPII-2021/7/14-DOP Malé zlepšenia eGov služieb
Ukončenie projektu
31.12.2023
Programové obdobie
2014 – 2020 (n+3)
Začiatok a plánované ukončenie realizácie projektu
10/2022 – 12/2023
Rozpočet projektu
601 305,47 €
Financovanie
Nenávratný finančný príspevok z Európskeho fondu regionálneho rozvoja + štátny rozpočet
Ciele
Cieľom projektu “Modernizácia Ústredného kontaktného centra” bola modernizácia súčasného softvérového vybavenia Ústredného kontaktného centra (ďalej “ÚKC”), tak aby poskytovalo funkcionalitu moderných kontaktných centier a bolo na kvalitnej, dostatočne mohutnej a bezpečnej informačno-komunikačnej infraštruktúre s využitím kvalitných ľudských zdrojov.
ÚKC doposiaľ disponoval len základnou funkcionalitou z hľadiska aplikačných možností, ktoré boli ponúkané na aktuálnom trhu. Realizácia projektu Modernizácie ústredného kontaktného centra prispela k vytvoreniu procesne efektívnejšej, výkonnejšej verejnej správy s cieľom dosiahnuť spokojného koncového užívateľa, odbremeneného pracovníka ÚKC, ktorý má poskytnuté efektívne nástroje na kvalitnejší výkon svojej práce. Projekt priniesol pracovníkom ÚKC koncovému užívateľovi poskytované aktuálne spektrum informácií s možnosťou cieleného rozširovania v závislosti s rozvojom e-služieb verejnej správy. ÚKC zároveň slúžiť aj ako podporný kanál pre ďalšie spopularizovanie procesu budovania informačných technológií verejnej správy.
Efektívnejším poskytovaním informácií sa ako nepriamy efekt predpokladá zvýšenie spokojnosti verejnosti s riešením problematiky približovania sa verejnej správy občanovi.
V decembri 2023 bol projekt ukončený.
Miesto realizácie projektu
Slovensko
Odkazy pre MÚKC
Odkazy všeobecné