Ústredný portál verejnej správy

Ako elektronickú správu preposlať inému úradu?

Vážení používatelia,

elektronické rozhodnutie alebo inú správu či dokument, ktoré vám prišli do elektronickej schránky, zbytočne netlačte! Aj tak by sa nedali použiť na právne účely. Ak ich od vás vyžaduje iný úrad, jednoducho ich prepošlite podobne ako e-mail (Obr. 1).

E-správu skopírujte, pridajte do prílohy a odošlite.

Obr. 1 - Ilustračný obrázok ako preposlať e-správy inému úradu cez e-schránku

 

Postup

Pri konkrétnej správe alebo dokumente v elektronickej schránke:

1. Kliknite na ponuku „...“ (tri bodky) a vyberte možnosť „Skopírovať“ (Obr. 2). Rovnakým spôsobom skopírujte toľko správ/dokumentov, koľko potrebujete.

Skopírovanie správy/dokumentu
Obr. 2 - Skopírovanie správy/dokumentu

 

2. Otvorte si nové podanie cez „Vytvoriť správu“, alebo ak už s úradom komunikujete, zvoľte „Odpovedať“ (Obr. 3).
Vytvoriť správu/Odpovedať
Obr. 3 - Vytvorť správu/Odpovedať

 

3. Dole v sekcii „Prílohy“ vyberte „Pridať skopírovanú prílohu" (Obr. 4).
Pridať do príloh
Obr. 4 - Pridať medzi prílohy

 

4. Podanie vyplňte a odošlite.

 

(17. 06. 2021)

Zoznam oznamov

Archív oznamov