Vážení používatelia,
elektronické rozhodnutie alebo inú správu či dokument, ktoré vám prišli do elektronickej schránky, zbytočne netlačte! Aj tak by sa nedali použiť na právne účely. Ak ich od vás vyžaduje iný úrad, jednoducho ich prepošlite podobne ako e-mail (Obr. 1).
Obr. 1 - Ilustračný obrázok ako preposlať e-správy inému úradu cez e-schránku
Postup
Pri konkrétnej správe alebo dokumente v elektronickej schránke:
1. Kliknite na ponuku „...“ (tri bodky) a vyberte možnosť „Skopírovať“ (Obr. 2). Rovnakým spôsobom skopírujte toľko správ/dokumentov, koľko potrebujete.
Obr. 2 - Skopírovanie správy/dokumentu
2. Otvorte si nové podanie cez „Vytvoriť správu“, alebo ak už s úradom komunikujete, zvoľte „Odpovedať“ (Obr. 3).
Obr. 3 - Vytvorť správu/Odpovedať
3. Dole v sekcii „Prílohy“ vyberte „Pridať skopírovanú prílohu" (Obr. 4).
Obr. 4 - Pridať medzi prílohy
4. Podanie vyplňte a odošlite.
(17. 06. 2021)