Vážení používatelia,
v drvivej väčšine prípadov dokážete problém s elektronickým podpísaním podaní alebo dokumentov odstrániť rýchlo a jednoducho reštartovaním alebo aktualizáciou softvéru či počítača. Z uvedeného dôvodu vás prosíme, aby ste vyskúšali nižšie uvedené kroky v chronologickom poradí:
- vypnite a zapnite Aplikáciu pre eID, ak problém pretrváva,
- pripojte čítačku čipových kariet do iného USB vstupu, ak problém pretrváva,
- vyskúšajte použiť iný internetový prehliadač, ak problém pretrváva,
- reštartujte si počítač, ak problém pretrváva,
- nainštalujte si najnovšiu verziu Aplikácie D.Suite/D.Launcher pre kvalifikovaný elektronický podpis a reštartujte si počítač, ak problém pretrváva,
- nainštalujte si najnovšiu verziu Aplikácie pre eID na prihlásenie a reštartujte si počítač, ak problém pretrváva,
- aktualizujte si .NET Framework (ak používate operačný systém Windows) a reštartujte si počítač.
(22. 07. 2020)