Vážení používatelia,
dovoľujeme si vás informovať o vylepšeniach funkcionalít Ústredného portálu verejnej správy pre efektívnejšie a rýchlejšie využívanie elektronických služieb. Zlepšenia boli zapracované na základe podnetov občanov pri komunikácii s NASES ako prevádzkovateľom portálu.
Pevne veríme, že vám tieto novinky spríjemnia využívanie online služieb štátu:
- Prehľadnejšie prihlasovanie – v prípade, ak máte prístup do viacerých elektronických schránok, už pri prihlasovaní pri zozname identít uvidíte nové informácie, napríklad počet neprečítaných správ.
- Prehľadnejšia elektronická schránka – sami si zvolíte, či si želáte zobrazovať technické správy v elektronickej schránke.
- Jednoduchšie prepínanie medzi schránkami – bez potreby opätovného prihlásenia, napríklad opakované zadanie BOK kódu.
- Rýchlejší eDesk – zrýchlené načítavanie správ a zložiek, najmä vo väčších schránkach.
- Možnosť priložiť prílohy pri hlásení problému s elektronickou správou – napríklad snímku obrazovky alebo video.
- Nové oprávnenia pri zastupovaní – flexibilnejšie nastavenie práv pre osoby zastupujúce iné subjekty formou čiastočného zastupovania o dve nové oprávnenia - odosielať správy a preberať rozhodnutia.
- Nové elektronické formuláre – pre jednoduchšie zriaďovanie, zmenu alebo zrušenie schránok právnických osôb a podnikateľov.
Veríme, že vám vymenované funkcionality uľahčia a sprístupnia komunikáciu s úradmi.
(10. 04. 2025)