Vážení používatelia,
Sociálna poisťovňa neustále pracuje na zlepšovaní svojich služieb. Cieľom je spokojný klient, ktorý si dokáže komfortne, spoľahlivo a v primeranom čase vybaviť svoje záležitosti nielen prostredníctvom elektronických služieb, ale aj osobne v pobočkách Sociálnej poisťovne. Preto Sociálna poisťovňa zriadila novú službu, prostredníctvom ktorej môžu klienti kontaktovať inštitúciu v prípade, ak neboli spokojní s vybavením ich požiadavky v ktorejkoľvek pobočke Sociálnej poisťovne. Reklamáciou, ktorú zašlú po vyplnení jednoduchého elektronického formulára, sa bude zaoberať Centrum kvality a reklamácií.
Klient vďaka Centru kvality a reklamácií získava novú možnosť vyjadriť názor či nespokojnosť, ak má pocit, že v pobočke Sociálnej poisťovne nedostal očakávanú pomoc. V prípade, ak chce podať reklamáciu v súvislosti s prácou pobočky alebo žiadať o nápravu, pretože jeho problém v oblasti sociálneho poistenia pretrváva, má dve možnosti:
- vyplniť a odoslať elektronický Formulár pre reklamácie
- zaslať reklamáciu prostredníctvom e-mailovej adresy reklamacie@socpoist.sk
Viac informácií nájdete na stránkach Sociálnej poisťovne.
(08. 02. 2024)