Vážení používatelia,
s cieľom uľahčenia komunikácie medzi vami a našimi operátormi kontaktného centra sme prispôsobili prostredie e-schránok tak, aby riešenie problému netrvalo zbytočne dlho.
Obr. 1 - Grafické znázornenie funkcie nahlásenia problému so správou
Najjednoduchším spôsobom, ako prostredníctvom portálu slovensko.sk vyriešiť technický problém týkajúci sa správy v e-schránke, je využitie na to prispôsobenej funkcie „Nahlásiť problém so správou“, ktorá sa nachádza v hornej lište pri každej elektronickej správe.
Medzi ďalšie podporné spôsoby patrí elektronický kontaktný formulár, do ktorého písomne uvediete technické špecifiká konkrétnej poruchy alebo telefonát na kontaktné centrum a nadiktovanie parametrov telefonicky.
Postup, ako nahlásiť problém so správou
- Pri probléme s elektronickou správou prejdite na hornú lištu s funkciami a zvoľte tlačidlo „Viac“ a následne „Nahlásiť problém so správou“.
- V sprístupnenom formulári vyplňte popis a nezabudnite uviesť aj e-mail alebo tel. číslo, na ktoré vás budú kontaktovať naši operátori s návrhom riešenia.
- Po odoslaní hlásenia stačí už len počkať na reakciu kontaktného centra.
Hlavnou výhodou funkcie sú automaticky natiahnuté technické údaje o elektronickej správe, ktoré nemusíte dodatočne zisťovať a dopĺňať, čím sa celý proces urýchli a zefektívni. Viac informácií o funkcii nahlasovania problému so správou nájdete v súvisiacom článku...
Súvisiace:
Na zrýchlenie procesu riešenia technických problémov (rôzneho druhu) odporúčame používateľom, aby pred telefonátom na kontaktné centrum alebo odoslaním kontaktného formulára uprednostnili „Technickú podporu“ – obrázkové postupy riešení najčastejších technických problémov s prihlasovaním a podpisovaním, ktoré sa používateľom stávajú. Podporu nájdete v časti „Pomoc“ v hornej lište úvodnej stránky portálu slovensko.sk.
(24. 03. 2021)