Ústredný portál verejnej správy

Problém so správou môžete nahlásiť priamo z e-schránky

Vážení používatelia,

s cieľom uľahčenia komunikácie medzi vami a našimi operátormi kontaktného centra sme prispôsobili prostredie e-schránok tak, aby riešenie problému netrvalo zbytočne dlho.

 

Výhodou je, že automaticky obsahuje všetky technické údaje, a preto sa problém vyrieši rýchlejšie a efektívnejšie. Stačí uviesť popis problému a kontaktné údaje. Ďalej viete využiť buď stránku technickej podpory, kontaktný formulár alebo zavolať na kontaktné centrum.
Obr. 1 - Grafické znázornenie funkcie nahlásenia problému so správou

Najjednoduchším spôsobom, ako prostredníctvom portálu slovensko.sk vyriešiť technický problém týkajúci sa správy v e-schránke, je využitie na to prispôsobenej funkcie „Nahlásiť problém so správou“, ktorá sa nachádza v hornej lište pri každej elektronickej správe.

Medzi ďalšie podporné spôsoby patrí elektronický kontaktný formulár, do ktorého písomne uvediete technické špecifiká konkrétnej poruchy alebo telefonát na kontaktné centrum a nadiktovanie parametrov telefonicky.

Postup, ako nahlásiť problém so správou

  1. Pri probléme s elektronickou správou prejdite na hornú lištu s funkciami a zvoľte tlačidlo „Viac“ a následne „Nahlásiť problém so správou“.
  2. V sprístupnenom formulári vyplňte popis a nezabudnite uviesť aj e-mail alebo tel. číslo, na ktoré vás budú kontaktovať naši operátori s návrhom riešenia.
  3. Po odoslaní hlásenia stačí už len počkať na reakciu kontaktného centra.

Hlavnou výhodou funkcie sú automaticky natiahnuté technické údaje o elektronickej správe, ktoré nemusíte dodatočne zisťovať a dopĺňať, čím sa celý proces urýchli a zefektívni. Viac informácií o funkcii nahlasovania problému so správou nájdete v súvisiacom článku... 

 

Súvisiace:

Na zrýchlenie procesu riešenia technických problémov (rôzneho druhu) odporúčame používateľom, aby pred telefonátom na kontaktné centrum alebo odoslaním kontaktného formulára uprednostnili „Technickú podporu“ – obrázkové postupy riešení najčastejších technických problémov s prihlasovaním a podpisovaním, ktoré sa používateľom stávajú. Podporu nájdete v časti „Pomoc“ v hornej lište úvodnej stránky portálu slovensko.sk.

(24. 03. 2021)

Zoznam oznamov

Archív oznamov