Ako vyriešiť neúspešnú inštaláciu/odinštaláciu aplikácie na podpisovanie D.Suite
Inštalácia alebo odinštalácia aplikácií môže byť v niektorých prípadoch ukončená chybovou hláškou z dôvodu, že v počítači ostali nekorektne odinštalované alebo manuálne vymazané staré verzie aplikácií.
Chybové hlášky, ktoré sa vám môžu zobrazovať:
Obr. 1 - Zlyhanie inštalácie
Obr. 2 - Problém s balíkom inštalátora
Riešenie:
- skontrolujte si v zozname nainštalovaných programov (Programy a súčasti), aké komponenty sa v ňom nachádzajú od vydavateľa „DITEC, a.s.“ (obr. 3),
Obr. 3 - Komponenty od vydavateľa DITEC, a.s.
- skontrolujte si, aké adresáre sa nachádzajú v ceste C:\Program Files (x86)\Ditec (obr. 4).
Obr. 4 - Adresáre na C: od vydavateľa DITEC, a.s.
Najčastejším problémom je, že v programoch a súčastiach sa nachádza iba komponent D.Launcher (x86), avšak v ceste C:\Program Files (x86)\Ditec chýba adresár DLauncher alebo celý adresár Ditec (nakoľko bol manuálne odstránený alebo prebehla nekorektná odinštalácia).
V tomto prípade nie je možná inštalácia ani odinštalácia novej verzie balíka D.Suite. Je potrebné adresár DLauncher manuálne nakopírovať do adresára Ditec, aby odinštalácia starej verzie mohla prebehnúť korektne.
Podľa typu chýbajúceho adresára prikladáme nasledovné linky na stiahnutie, ktoré je potrebné rozbaliť do adresára C:\Program Files (x86)\Ditec.
DLauncher
https://slovensko.sk/static/zep/archive_apps/DLauncher.zip
DViewer
https://slovensko.sk/static/zep/archive_apps/DViewer.zip
Ak problém napriek tomu pretrváva, spustite aplikáciu Java na nasledvnom linku: https://www.ditec.sk/static/kep/apps/DSuitePreCleaner.exe.
Ak problém stále pretrváva, pošlite nám, prosím, cez kontaktný formulár screenshot (fotku) chyby, z „Programov a súčastí“ a z adresára C:\Program Files (x86)\Ditec.